Forretningsarkitekt Kunderelasjonshåndtering (CRM)

Forretningsarkitekt Kunderelasjonshåndtering (CRM)

Ønsker du å være med?
Vi søker en forretningsarkitekt til avdeling Forretningsløsninger innen området Innovasjon, Utvikling og Teknologi i SpareBank 1 Forsikring AS. Avdelingens ambisjon er at vi gjennom vårt tverrfaglige samarbeid og kreative kraft skal skape høy verdi for kundene og selskapet. I avdelingen har du ditt fagteam, men i hverdagen arbeider du primært ut mot forretning for å finne de rette oppgavene som du sammen med leveranseteamet skal få ut til kundene og selskapet.

Ditt hovedansvar vil være å ivareta selskapets CRM-løsninger og sikre at vi prioriterer de rette initiativene og at vi implementerer dem på en god måte.

Hva forventer vi av deg?
Du forstår kundeadferd og forretningsverdi, og ser mulighetene som teknologi kan tilby. Når disse tre spiller sammen vet du at vi leverer gode løsninger for kundene som gir forretningsverdi til selskapet.

Etter 6 måneder har du
– Overtatt rollen som «funksjonell løsningsarkitekt» i pågående prosjekter
– Overtatt eierskap til dagens prioriteringsforum «kunderelasjonshåndtering»
– Etablert en god samhandlende relasjon med forretning og IT
– Fokus på å etablere målstyring for å unngå suboptimalisering av prosesser
– Forbedret prosessen for prioriteringer i fellesskap med øvrige forretningsarkitekter
– Rollen som aktiv rådgiver/sparringspartner på temaet kunderelasjonshåndtering
– Holdt et innlegg på et avdelingsmøte for å få andre med på reisen

Etter 12 måneder har du
– På plass et tydelig målprosess som du kan presentere i våre ledergrupper som baserer seg på tverrfaglig samarbeide
– Etablert deg som en naturlig samtalepartner og rådgiver
– Vært en viktig bidragsyter i flere leveranser innen kunderelasjonshåndtering
– Vært aktivt i din deltakelse i faggruppen Forretningsarkitekter

Hvilken bakgrunn har du?
Det viktigste er at du tenner på oppgavene og reisen vår og ser at du kan bidra i teamet vårt og forme din egen posisjon. Utover dette ønsker vi at du har
– Utdannelse fra universitet eller høyskole, minimum 3 år
– Erfaring fra forretningsutvikling og funksjonell side av smidig (agile) digital utvikling
– Erfaring med bruk av metodikker som understøtter en god tilnærming til eksempel målstyring, business model canvas, hypotesebasert tilnærming
– Forståelse for hele verdikjeden innen CRM fra kundedata og hendelser til brukergrensesnitt
– Du har god norsk formuleringsevne både muntlig og skriftlig

Passer dette for deg?
Du trenger ikke å skrive en lang søknad, vi trenger bare nok informasjon fra deg til å vurdere erfaringsbakgrunnen din. Det kan for eksempel være en CV eller en LinkedIn-profil. Passende kandidater inviteres inn til et uforpliktende informasjonsmøte hos oss.

Vi tilbyr
•Vi er opptatt av å ha en åpen og ærlig tone og å være gode støttespillere for hverandre. Sammen skal vi bidra til SpareBank1 Forsikrings fremtid.
•Vi har et engasjert, kreativt og svært godt tverrfaglig arbeidsmiljø med stor takhøyde
•Konkurransedyktige betingelser
•Moderne lokaler sentralt i Oslo sentrum med egen kaffebar, tilgang til treningsfasiliteter og bedriftsidrettslag
•Det er også verdt å nevne at vi har svært gode vilkår på forsikringer, pensjon og lånemuligheter. Det skal jo være noen fordeler ved å være tilknyttet en av de norgesledende bankkjedene

Ved spørsmål kontakt seniorrådgiver i Cruit AS Ragnhild Svarstad Martinsen på telefon 975 85 446.

Søknadsfrist 23. mai 2018

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *